• 1403/07/07
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام تبریک رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان به مناسبت هفته دفاع مقدس

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و یادگاران جنگ تحمیلی تبریک گفت.

پیام دکتر محمد امین تواضع به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

این جنگ هشت‌ ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملّت ایران بود. (مقام معظم رهبری)

دفاع مقدّس نام‌آشناترین حماسه سترگ رشادت‌های فرزندان برومند این مرز و بوم بوده که نماد غرور ملی فرزندان این کهن دیار است.

براستی دفاع مقدّس یکی از نقاط عطف تاریخ جمهوری ایران اسلامی بشمار می‌رود که در آن زنان، مردان، پیران و جوانان دوشادوش یکدیگر حماسه‌های بی‌نظیری برای پاسداری از این مرز و بوم از خود به یادگار گذاشتند.

ناکامی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در این برهه از زمان که بی‌وقفه در اتاق فکرهای خود علیه کشور عزیزمان برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند، نشأت گرفته از آن دوران عزت‌ آفرین و طلایی و سراسر حماسه و ایثار است.

دفاع مقدس حاوی حقایق و حماسه‌های بی‌نظیر و زیباست و مدافعان سلامت نیز با تأسی از آن دوران با رشادت و جان‌فشانی در دوران شیوع ویروس کرونا و در حال حاضر جلوه‌های شکوهمندی از اخلاص، ایثار و خدمت را به نمایش گذاشته و می‌گذارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ایران‌زمین، فرارسیدن ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران، یادگاران و پیشکسوتان جنگ تحمیلی و عموم مردم تبریک عرض می‌نمایم.

دکتر محمد امین تواضع

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 109281
کلیدواژه