• 1403/06/13
  • - تعداد بازدید: 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
12 شهریور ماه روز بهورز گرامی باد

پیام تبریک رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان به مناسبت بزرگداشت روز بهورز

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان،

دکتر محمد امین تواضع ضمن تبریک روز بهورز، بهورزان را از شمار گرانبهاترین سرمایه و داشته های نظام سلامت برای تحقق اهداف این مجموعه عنوان کرده و از خدمات ارزنده آن ها در مسیر دستیابی به برنامه های ملی سلامت تقدیر کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

"بسمه تعالی"

دوازدهم شهریور ماه روز بهورز، یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این خدمات ارتقای سلامتی، کاهش مرگ و میر، افزایش امید به زندگی و دستاوردهای دیگر بوده است.

بهورزی سرآغاز تحول حقیقی در بهداشت و درمان و بهورز تبلور مشارکت مردمی و نماد خدمت و توسعه در نظام مراقبت های اولیه سلامت است. 

نظام سلامت کشور در این سال ها دین بزرگی به بهورزان دارد که با انجام رسالت سترگ خویش بر بسیاری از مشکلات و پستی بلندی های عرصه سلامت فائق آمده و همواره موجب اعتلای شاخص های بهداشتی و پیشبرد برنامه های سلامت ملی بوده اند. نقش و جایگاه بهورز از ابتدا تاکنون در سطح مناسبی از نظام سلامت تعریف شده است که این امر در کنار افزایش سواد سلامت، ارتقاء سطح کیفی زندگی و ارایه موثر خدمات بهداشتی و دستاوردهای عظیم آن در مناطق محروم کشور قابل ستایش ترین فلسفه حضور بهورزان در مجموعه نظام سلامت است.

درود بر شما بهورزان گرانقدر که ادبیات و پیام زیبای کارتان نمادی است بر درون پاک و بی آلایش تان، در مقابل عظمت شما سر تعظیم فرود می آورم و تلاش خستگی ناپذیرتان را ارج می نهم و برایتان سعادت، سلامت و سرافرازی آرزومندم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 107308