• 1401/12/06
  • - تعداد بازدید: 93
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان

دیدار مسئولان شبکه بهداشت و درمان استهبان با دادستان شهرستان

مسئولان شبکه بهداشت و درمان استهبان با دادستان شهرستان دیدار و گفتگو کردند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و آموزش شهرستان استهبان، محمدحسین فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان با همراهی علیرضا فقیهی سرپرست معاونت بهداشت و مرکز بهداشت و جمعی از کارشناسان این حوزه با علی خلیلی دادستان جدید شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
فدایی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب قاضی علی خلیلی به عنوان دادستان جدید شهرستان استهبان، از همکاری و همراهی حوزه قضایی شهرستان با نظام سلامت به خصوص در بحث مقابله با بیماری کرونا تمجید کرد.
او افزود: بحث سلامت عمومی و حساسیت آن تا حدی است که ارتباط مدام و بی وقفه مسئولین و کارشناسان بهداشت و درمان با حوزه دادگستری را طلب می نماید که به حمدالله تا کنون در این زمینه مشکلی نداشته ایم و امیدواریم که منبعد نیز با عزم راسختر و تلاشهای مضاعف در حصول این هدف مهم موفق تر از گذشته گام برداریم.
در ادامه این دیدار خلیلی دادستان شهرستان استهبان نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته در حوزه سلامت شهرستان، اظهار داشت: انشاالله با همکاری های متقابل و سرعت بخشیدن هر چه بیشتر به رسیدگی های مرتبط با حوزه سلامت بتوانیم در راستای تامین و ارتقاء بیش از پیش اهداف نظام سلامت گام های موفقیت آمیزی برداریم.
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74747
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید