• 1401/10/27
  • - تعداد بازدید: 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان

برگزاری کمیته آموزش و فرهنگ سازی ترافیک

کمیته آموزش و فرهنگ سازی ترافیک شهرستان استهبان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و آموزش شهرستان استهبان، کمیته آموزش و فرهنگ سازی ترافیک به همت شبکه بهداشت و درمان، در اداره بهزیستی شهرستان استهبان برگزار گردید.
در این نشست جناب سرهنگ رمضانیان رییس محترم پلیس راهور شهرستان استهبان بر اهمیت فرهنگ سازی ترافیک تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات ترافیکی استهبان ، پارک دوبل وسایل نقلیه و نیز پارک در محلهای توقف ممنوع و سد معابر توسط برخی از کسبه است.
او بیان داشت: بسیاری از اقدامات تنبیهی نظیر جریمه ، توقیف خودرو و ارجاع به دادگاه جنبه درمان علامتی و مسکن داشته و تنها درمان ریشه ای ناهنجاری‌های ترافیکی ، فرهنگ سازی است.
او با بیان اهمیت نقش بانوان فرهنگ یار ترافیک در انتقال آموزش‌های ترافیکی ، خواستار به روز بودن دانش ترافیکی فرهنگ یاران ترافیک شد.
در ادامه آقای مهرانگیز کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان نیز با بیان اینکه حدود 17 هزار فوت و بیش از 300 هزار مصدوم ترافیکی بنا بر گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته در کل کشور وجود داشته است ، تاکید کرد که به کاربستن آموزش‌ها در عمل ، ضامن ارتقای فرهنگ ترافیکی در بین شهروندان می باشد.
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 73102
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید