• 1401/10/10
  • - تعداد بازدید: 60
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان

برگزاری همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سبکه بهداشت و درمان استهبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و آموزشی شهرستان استهبان، همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با محوریت صمیمیت در زندگی زناشویی و روابط با فرزندان با حضور حسین میرزایی کیا مشاور و روانشناس ویژه کارکنان شبکه بهداشت درمان برگزار شد.

در این همایش آقای میرزایی کیا در ابتدا به نقش مهم والدین در فرزندپروری و تربیت صحیح فرزندان به واسطه آموزش های لازم در سنین و مراحل مختلف زندگی و بالا بردن مهارت و ارتقای سطح بلوغ فکری در فرزندان که از مهمترین مولفه های ازدواج به شمار می آید توضیحاتی ارائه کردند.

ایشان در خصوص مولفه های نه گانه صمیمیت در زندگی مطالبی را عنوان و به این نکته اشاره داشتند که صمیمیت در خانواده می تواند موجب ایمن شدن فرزندان در جامعه شود و خانواده سالم باید پایین ترین سطح اضطراب و بالاترین سطح صمیمیت را داشته باشد.

وی نیز گفت: اگر پدر و مادر الگوی مناسبی برای فرزندان باشند فرزندان نیز رشد کرده و احساس خوبی نسبت به ازدواج خواهند داشت. 
والدین باید سطح تاب آوری در فرزندان را افزایش دهند چرا که خوشبخت شدن مستلزم مهارت است و پدر و مادرها باید با آموزش درست و دادن آگاهی به فرزندان مسیر را برای ادامه راه آنان هموار کنند. 
ایشان نیز در خصوص دوره آشنایی پیش از ازدواج و نظارت والدین در این دوران سخن گفت و عنوان کرد که هدف از این دوران صرفاً شناخت و آشنایی دختر و پسر و خانواده ها با یکدیگر است.
 
 
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 72280
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید