• 1402/02/09
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان استهبان

برگزاری نشست هماهنگی برنامه های هفته ملی سلامت 1402 - شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان

نشست هماهنگی برنامه های هفته ملی سلامت 1402 - شبکه بهداشت و درمان شهرستان استهبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و آموزش شهرستان استهبان، نشست هماهنگی برنامه های هفته ملی سلامت با حضور سرپرست معاونت بهداشت و مرکز بهداشت، دبیر برگزاری هفته سلامت و کارشناسان ستادی و کارشناسان مراکز شهری در سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد. 

در ابتدا علیرضا فقیهی سرپرست معاونت بهداشت و مرکز بهداشت گفت: هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای بیان اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی، تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مداوم و پایدار، اطلاع رسانی و توسعه فرهنگ سلامت
او همچنین درباره یچک لیست پایش عملکرد پزشکان خانواده شهری و روستایی و تجزیه و تحلیل شاخص های بهداشتی توضیحاتی را ارائه داد. 
 
در ادامه احمد صادقی دبیر برگزاری هفته سلامت اظهار داشت: امسال هفته ملی سلامت، از نهم تا پانزدهم اردیبهشت، با شعار «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» گرامی داشته می شود که در همین راستا، ویژه برنامه هایی همسو با اهداف این برنامه، پیش بینی شده است. 
او درباره ی استراتژی هفته ملی سلامت مطالبی را عنوان  و بر لزوم انتشار محتوای آموزش سلامت در فضای مجازی، تبلیغات سطح شهر، مراکز سلامت شهری و روستایی و تهیه مستندات برنامه‌های اجرایی هفته سلامت تاکید کرد. 
 
نواختن زنگ سلامت در مدارس، برگزاری پویش سلامتی را قدم بزن، استفاده از ظرفیت کانون های دانشجویی جهت آموزش و ترویج فرهنگ سلامت، اجرای مسابقات متنوع با موضوع سلامت در مدارس و فضای مجازی همراه با اهدای جوایز، از دیگر برنامه های این نشست بود.
در پایان کارشناسان برنامه های پیشنهادی واحدهای مربوطه خود جهت اجرا در هفته سلامت ارائه و پیرامون برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته سلامت تبادل نظر کردند.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77489
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید