• 1402/12/27
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیر از مدیران ادارات شهرستان استهبان که با مرکز بهداشت همکاری داشته اند.

در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ از مدیران ادارات شهرستان استهبان در خصوص همکاری در برنامه های بهداشتی تقدیر گردید.

 

 

از مدیران شهرستان استهبان که در سال ۱۴۰۲ در ارتقای سلامت شهروندان با مرکز بهداشت شهرستان استهبان همکاری داشته اند توسط فرماندار استهبان تقدیر به عمل آمد.

 در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ که در محل فرمانداری برگزار گردید از مدیران ادارات شهرستان استهبان در خصوص همکاری در برنامه های بهداشتی با مرکز بهداشت شهرستان و ارتقای سلامت جامعه توسط فرماندار شهرستان استهبان تقدیر گردید.

  یوسف کارگر در این مراسم با بیان اینکه کارآمدی برنامه های بهداشتی حاصل کار تیمی و مشارکت جمعی کلیه ادارات است از تلاشهای مدیران شهرستان در حوزه سلامت قدردانی کرد. 

دکتر محمدامین تواضع رییس شبکه بهداشت و درمان استهبان نیز با تبیین شاخصهای عملکردی حوزه بهداشت ، سال ۱۴۰۲ را سالی توام با موفقیتهای زیاد برای مرکز بهداشت شهرستان ارزیابی نمود. 

در ادامه علیرضا فقیهی رییس مرکز بهداشت استهبان با بیان دستاوردهای بهداشت در چند دهه گذشته در کل کشور و نیز شهرستان استهبان ، این دستاوردها را مرهون تلاشهای شبانه روزی کارکنان مرکز بهداشت از یک سو و همیاری ادارات ، سازمانها ، خیّرین و کلیه آحاد جامعه از سوی دیگر دانست.

  در پایان برنامه علاوه بر تقدیر از روسای ادارات توسط فرماندار ، لوح تقدیری نیز به امضای دکتر سید وحید حسینی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فرماندار شهرستان استهبان جهت حمایت همه جانبه از برنامه های بهداشتی شهرستان اهدا گردید .

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 97921
کلیدواژه