• 1402/10/09
  • - تعداد بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیانیه بسیج جامعه پزشکی شهرستان استهبان بمناسبت سالروز حماسه ۹ دی

شبکه بهداشت و درمان و آموزشی استهبان

به گزارش روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی شهرستان استهبان، در این بیانیه آمده است:
در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، روزهای خاصی وجود دارد که یادآور حوادث و رویدادهای آن ایام و همچنین پیامدهای ناشی از آنها می­تواند درس عبرتی برای آیندگان باشد.
روز ۹ دی یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که مظهر حضور حماسی مردم در صحنه تحولات سیاسی-اجتماعی و موجب یأس کامل دشمنان از پیگیری برنامه­ ها و اهداف ساختار شکنانه آنها گردید.
فتنه ۸۸ به واقع، صحنه امتحان و عرصه رویش نیروهای حامی انقلاب و ریزش عناصر و ایادی ضدانقلاب بود، بسیاری از کسانی که انتظار همراهی آنها با آرمان­های انقلاب و جدایی مسیرشان با دشمنان می­رفت و نیز جمعی از خواص بی­بصیرت، با برداشت­ها و تحلیل­های سطحی و غیر واقعی از صفوف به­ هم پیوسته مردم فاصله گرفتند و بر طبل ادعاهای واهی ضدانقلابیون بی­نقاب کوفتند. اما ۹ دی پاسخ دندان‌شکن به همه یاوه‌گویی­ها و واکنش هوشمندانه و غیرتمندانه مردم مسلمان و متدین ایران اسلامی به جسارتها و اهانتها به ویژه حرمت‌شکنی بی‌سابقه نسبت به حریم آل رسول در روز عاشورای حسینی بود. مردم نشان دادند در طول تاریخ هیچگاه اجازه جسارت و اهانت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نداده و نخواهند داد، همچنین ۹ دی نقطه پایانی بود بر همه توطئه­ ها و مطامع دشمنان داخلی و خارجی.
مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور و تأسی به مواضع حکیمانه رهبر فرزانه خویش راه خود را در بحبوبه هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه­ های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاردند.
بی­گمان تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان­های آن در گذر زمان مشروط به تقویت ایمان، آگاهی، اتحاد و بصیرت است و جامعه پزشکی کشور بر اساس موقعیت و رسالت­های خویش، با وحدت و انسجام، در مسیری که مقام معظم رهبری(مدظله­العالی) مشخص می­نمایند، پیشتاز و پیشگام خواهند بود و جامعه پزشکی در کلیه برنامه­ های یادمان قیام شکوهمند ۹ دی در کنار سایر اقشار مختلف مردم حضوری شایسته خواهند داشت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92197
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید